Visszaszámlálás

2012.03.12. 12:18

 Hétfőt írunk, március 12-e van! Szent ég! Már csak 3 nap és indulunk!

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy minden összeállt a fejemben. Csak azt tudom, hogy maratont fogok futni, jól akarom csinálni és nagyon nagy élmény lesz:-)

A férjem csak megmosolyog néha és látom a szemein, hogy mit gondol. Aki nem fut, nem érezheti. Azt a mérhetetlen szabadságot amit a futás ad. Nekem feltöltődés és ujjászületés minden alkalom, mikor futócipőt húzok. 

De nem erről akartam írni, hanem Rómáról, illetve arról, hogy készülünk, utazunk, futunk.:-)

Tegnap 2 himaláját vasaltam, remélem mindent sikerült, ami jön velünk a kofferben. Próbálok listát írni, de nem könnyű. 2 gyermek marad itthon, nekik összepakolni a mamához legalább akkora feladat, ha nem nagyobb, mint nekünk, akik elutazunk. (jaj, csak betegek ne legyenek)

Holnap még csomag érkezik. Egy hátizsák, ami a városnézésekhez kell és persze lesz még haszna itthon is, és az általam nagyon várt rajtszámtartó és chipband.

Persze, egyik sem életbevágóan fontos dolog, de most legalább van mire fogni a beszerzését!!!

Ami a többi úgymond segédeszközt jelenti, Ban-gay-t szoktam vinni versenyekre, bár nagyon régen nem láttam egy patikában sem. Múlt héten végre ráakadtam, vettem egyet.

Ami az étkezésemet illeti, mától kemény leépítést alkalmazok. Rizsen kívül semmi szénhidrát, semmi hús, csak zöldség és gyümölcs, de még az is módjával. Mármint a gyümölcs. Csütörtöktől pedig jön a felturbózás:-) Rengeteg tészta és tészta. Rómában nem lesz nehéz...hihihi

A héten már alig futok. Utazás előtt még két 8-acskát, aztán már csak átmozgatós 2 km verseny előtti nap. Hogy fogom én ezt kibírni? Gondoltam tegnap...aztán eszembe jutott, a 3nap városnézés! Bőven elég mozgás lesz az!


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eatandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr664311627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása