Elkezdtük: Panka és a futás

2012.08.01. 19:59

kálesz06.jpgkálesz04.jpgkálesz03.jpgkálesz05.jpgkálesz07.jpgkálesz02.jpgkálesz01.jpg

Ma reggel is egy magányos kis kör után haza mentem Pankáért. Még annyit nem futhat, mint én, így nem indulhat velem, de 2 Sánc hegy körre magammal viszem:-)

Sajnos a reggeli fotók homályosak lettek, telefonnal csináltam, de délután szintén arra jártunk gyalogosan, így alkalmam nyílt egy-két jó képet összehozni.

Egyre ügyesebben jön mellettem, már csak 100m-en húz nagyon, aztán belassít és igazodik hozzám. A domb aljában már elengedem, póráz nélkül fut mellettem. Nem szalad nagyon előre, szótfogad, ha hívom:-)

Ma kergette az árnyékát. Édes pofa volt:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eatandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr454637326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása