Az elmúlt hetekben valahogy nem jutottam el odáig, hogy írjak, de még addig sem, hogy a fejemben összeálljon a megírni való :)

A szeptember eleve változást hozott az életemben. 5 év után újra beálltam a sorba, dolgozom.... Új élethelyzet rengeteg változással, elfoglaltsággal, rohanással... Eleinte megijedtem, hogy a futás majd háttérbe szorul és talán egy időre minden más mögé sorolódik a fontossági listán, de nem így lett... A napok fárasztóbbak, pörgősebbek, de hajnalonta az az 50-60 percnyi futás úgy kell, mint egy falat kenyér :) Feltölt, kikapcsol, boldoggá tesz.

Az idei maratont nem kívántam, ki is akartam hagyni egészen az utolsó pillanatig... Zsuzsi unszolásáras és a tavalyi emlékek felelevenítése után mégis belementem. Milyen jól tettem!!!! Az egyik legjobb versenyélményem!

Aznap reggel 5-kor kidobott az ágy, pedig előző este vendégeink voltak, így sem lelkileg, sem sehogy nem készültem a versenyre... Gyorsan összedobáltam a cuccom egy hátizsákba, betápláltam a GPS-be az útvonalat, magamba kényszerítettem a reggelit és indultam Zsuzsiért.

Beszélgetős, nevetgélős utazás volt:) Korán fent voltunk  Pesten, volt időnk mindenre...

9:30-kor rajtoltunk.

Az idő szuper volt, se eső, se szél, se túl meleg...

Álmomban nem gondoltam, hogy egy ilyen felkészületlenül kezdett maraton hozhat pozitív meglepetéseket. A 4:50-es ezrekkel való kezdés meg sem kottyant, már ezen csodálkoztam... (először féltávig terveztem Zsuzsival való közös futásomat, aztán ahogy szeltük a kiliket, kitoltam 30-ig a lemaradást) Végül, igaz mindenünk fájt már, mégis átlag 5:03-as kilikkel csináltuk végig a 42 km-t! (03:33:04) / Hozzáteszem, tisztességesen ittunk, banánoztunk minden frissítőállomáson:) /

Ezzel az idővel, a 693 női indulóból a 38-39.helyen végeztünk, kategóriánkban pedig a 4. és 9. helyet tudhatjuk magunkénak! 

 

maraton2012.jpg

maraton2012_2.jpg

 

P.S.: Az újság is megírta, megyei első helyen végeztünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://eatandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr74846210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása