Hegyen-völgyön 23

2012.12.02. 14:55

Ma reggel újra neki indultunk Pankával és Péterrel az erdőnek...

Mivel a héten kicsit elhanyagoltam a futást, Pankával kiváltképp és csak délutánra ígértek csapadékot, így bátran vágtunk neki. A változatosság kedvéért a Német-völgy felé kezdtünk, majd a Magyar hegyen át a Héregi úton folytattuk az utunk... Bajót és Bajna közt felkocogtunk a mittudoménhogyhívják hegyre, így értünk be Péliföldszentkeresztre. Onnan az út már ismerős volt... Öreg-kő, Hétforrás és haza:)

A mai terepben sok szint volt, hegyre fel, hegyről le. Elfáradtam. Induláskor még nem tudtam mi vár rám, és étlen szomjan nyomtam le a 23 körüli kilit:)

Panka jobban bírta, mint múlt héten, élvezte a póráz nélküli szabadságot... Sosem hagyott el, ha előre is ment, mindig bevárt:)

Viszont nem lett bátrabb:) Egy lovaskocsitól annyira megijedt, hogy sarkon fordult és mire észbe kaptam 1 kilit futott visszafelé, mint akit rakétából lőttek ki...:)

A képeket útközben csináltam:

DSC_0204[1].jpg

DSC_0202[1].jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eatandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr584919922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása