Nyakunkon az UB!

2012.06.11. 10:06

Már csak 19 nap!

Ezzel a gondolattal ébredtem reggel. Izgalomra semmi okom, felkészült vagyok, Zsuzsi kijelölte a szakaszokat, kaptam dombot is:-)

Apropó domb. Az elmúlt napokban rendesen adtam a testemnek a felkészülés érdekében.

Csütörtök.

Elvileg futottam volna, gyakorlatilag inkább elmentem lovagolni, hiszen 1,5 hete nem ültem Atlantisz hátán:-) Kemény edzés volt, a kengyel nélküli könnyű ügetéstől a belső combom kikészült.

Péntek.

Izomláz. 30°C. Délután 3 óra. Terepedzés Zsuzsival.

Ahogy az edzésnaplómban is írtam, őrült meleg, őrült páratartalom, 2 őrült nő nekivág az Öreg kőnek:-)

Még jó, hogy volt nálunk folyadék. Majdnem 8 km-ig jutottunk,aztán visszafordultunk. Így rövidebb lett a kör, de koránt sem könnyebb.

Szombat.

Délután 1 óra. Ismét lovaglás, ismét Atlantiszon. A kengyel nélküli könnyű ügetés csak szenvedésbe és erölködésbe megy át... Izomláz.

Mindezek után éjszaka koncert, táncolás tűsarokban mojito-val:-) 2-kor jutok ágyba.

Vasárnap.

7 óra.  A telefon ébreszt, futni kell menni, Péter vár. Lábaim sajognak, bedobok egy Flektort. (most már a fejemen is ugrálhatnának, nem érezném)

Gyors mosdás, öltözés, stb... 7:50-kor úton vagyok.

Egész éjjel zuhogott, persze ez nem tart vissza, hogy ismét megfussam kedvenc 'hegyemet':-)

Picit faragtunk a körből, a forrásnál nagy lett volna a sár. Frissen, kitisztultan esek haza.....

A bejegyzés trackback címe:

https://eatandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr774578187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása