Férfiak kontra nők és a GPS

2012.06.29. 16:30

Lázasan készülődöm az UB-ra. Mivel a futáson kívül sofőr és mitfahrer is leszek, adódott egy megoldandó feladat, miszerint a GPS készülékre rá kellene varázsolni a váltópontokat.

A navigációs készülék és én, hát, hogy is mondjam, nem vagyunk éppen nagy haverok:-) Alapvető funkcióit ismerem, mint pl. az útvonal beütése és a megfelelő gomb megnyomása ahhoz, hogy oda is vigyen.

Az említett feladat nehezebbnek bizonyult, de az újra való nyitottságom most is segített....

Első körben Sanyát hívtam segítségül, aki legegyszerűbbnek a pontok koordinátáinak egyesével való beütését/felvitelét találta célravezetőnek. Elkezdtük. A 3. pont felvitele után mondanom sem kell feladtuk.

Második körben felhívtam futóműves társam, remélve, hogy segítségemre lesz, de mellényúltam, nem tudott hozzászólni, ellenben tudta kit hívjak fel!

Harmadik kör. Harmadik férfi segítségül hívása. Eredmény: ötlete egyezik Sanyiéval. (hát persze, nem nekik kell megcsinálni...)

Végül barátomat google-t kérdeztem a dologról. Beírtam a navi típusát, kerestem frissítést és láss csodát, egy toolbox-ra is ráakadtam, amit letöltve, lehetőségek tárháza nyílott meg!!!

A lényeg a lényeg, az UB honlapján szuper letölthető koordinátákat tartalmazó fájlok vannak, köztük egy navira tölthető tömörítés, ami pár perc alatt pár gombnyomással felvarázsolta készülékemre a szakaszokat és azok pontjait!

Konzekvencia: a teremtés koronái nem mindig a fa tetején ülnek:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://eatandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr244619457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása