Aktív szombat

2012.03.03. 17:41

A mai napot nem terveztem meg előre, illetve a futás részét. Úgy voltam vele, ha el tudok menni, elmegyek, de nem ez lesz a központi kérdés a mai napomban.

Reggel 6:20-kor már robogtam a pékhez, hogy legyen reggeli mire felébred a család. Ők csak 7-8 között keltek. A délelőtt nyugalmasan telt, ebédet főztem, majd 1-re mentem lovagolni.

A péntek esti lovaglás fárasztó volt és nem tudtam koncentrálni, ahogy szerettem volna. A szombat ebéd után jobban bejött.

Sanyi lehozta a gyerekeket is, sütött a nap, megnézték a malacokat, kecskéket.

Haza felé elaludtak a kocsiban. Jött a betrükközés az ágyba, aztán végtelen szabadidő:-)

Először csak 6 kilire gondoltam, aztán végül 8 sikeredett. Sütött a nap, capriban és pólóban futottam. Valahogy nagyon tudtam tempózni, nem fájt sehol.:-)

00:41:16 lett mire lenyomtam a gombot a ház előtt. (!)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://eatandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr444286554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása