Nem is tudom, lemerjem-e írni.....Rómába megyek maratont futni!!!!

Az egy hajszál pedig nem jelent mást, mint, hogy át lehet-e íratni a nevünkre a repülőjegyeket. Mert ugye, nem egyedül mennék, Sanya is jön velem! Akinek nem mellesleg a maraton napján lesz a névnapja, másnap pedig a szülinapja:-)

Szeptemberben, mikor a futóműves csapat eldöntötte, hogy megyünk Rómába, én nem tudtam igent mondani. Két kisgyerekünk van, nem tudunk fél évre előre tervezni...
 

Vágytam rá, hogy mehessek, készültem egész télen, hátha adódik egy lehetőség....és adódott....! Egy csapattársam sérülés miatt lépett vissza, így felszabadult 2 hely.

Mivel a márciusi hosszú hétvégéről van szó, a gyerkőcök elhelyezése is könnyebbnek bizonyult. Mindenki itthon van, Mama bevállalta:-)  (hiányozni fognak...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Éééés, a mai napra kaptam még egy meglepetést. Megérkezett a hőn áhított D-s szélességű GT2160-am!!!!

Szép darab és tényleg picit szélesebb az előző B-snél.

A bejegyzés trackback címe:

https://eatandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr774290368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása