A mai edzés fantasztikusan jó volt!!!

Péterrel már hetek óta nem tudtam futni, hol versenye volt, hol nekem jött közbe valami. A mait is tegnap este fixáltuk csak le, akkor még reménykedtem, hogy Zsuzsi is velünk tart...Sajnos a 10 órás indulás neki már túl későn volt. (ne szomorkodj Zsuzsi, nézd a képeket, készülj lelkileg ápr. 28-ra!)

9:55-kor indultam itthonról, Péterrel útközben találkoztam. Már a hétforrásnál lehetett látni, hogy elég nagy sárral kell majd megküzdeni. Az útvonal az Öreg kő irányába vezetett, de felmenni még nem kellett csak félig, onnan le Mogyorósra majd fel a Kősziklára:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Élvezetes lejtőfutás következett, egészen Péliföldszentkeresztig, ahol a forrásnál frissítettünk, majd megcéloztuk az Öreg kő pihenőt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

A nagyon szeles időjárás és a Húsvét vasárnapra való tekintettel nem voltak kirándulók, pedig a fák közt teljesen szélcsend volt...

Megint jó kis lejtős szakasz, le egészen Bajótig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Bajót falu főútjáról kanyarodik felfelé az út, a teteje már a Magyar hegy, az utolsó megmérettetés felfelé...:-) Óriási széllel küzdöttünk, én időnként levegőt sem kaptam az orromon....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Innen már üdítő kocogás hazáig:-)

Teljes táv.: 23,3 km

összes szintemelkedés: 487 m

idő: 02:05:35

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eatandrun.blog.hu/api/trackback/id/tr474371304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása